Економічне обґрунтування максимального ухилу при проектуванні високошвидкісних магістралей

Автор(и)

  • V. V. Koval'ov Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна., Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8132-2153
  • O. S. Chernyshova Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна., Ukraine https://orcid.org/0000-0001-6731-4192
  • M. M. Yashchuk Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна., Ukraine https://orcid.org/0000-0002-7378-1421
  • O. V. Khoits Придніпровська залізниця., Ukraine https://orcid.org/0000-0003-0272-4283

Ключові слова:

високошвидкісна магістраль, максимальний ухил, капітальні вкладення, експлуатаційні витрати

Анотація

Постановка проблеми. В різних країнах світу норми проектування високошвидкісних магістралей дещо різняться. Це обумовлено рядом причин: різним рівнем проектної швидкості, відмінностями характеристик рухомого складу, та, зокрема, особливостями проектування плану та поздовжнього профілю, що пов’язані, насамперед, з умовами рельєфу. При проектуванні високошвидкісних магістралей в Україні треба враховувати зазначені особливості та встановити, які значення максимальних ухилів можуть застосовуватися в особливо складних умовах та яким чином це вплине на експлуатаційні та капітальні витрати. Мета. Визначити оптимальні проектні параметри поздовжнього профілю. Висновок. Отримані результати базуються не лише на технічних вимогах, але й на економічних показниках і дозволяють оцінювати потрібні капітальні вкладення та очікувані витрати залізниці у майбутньому. Встановлено аналітичні залежності, які дозволяють прогнозувати очікувані експлуатаційні витрати залізниці залежно від максимального ухилу, його протяжності та довжини ділянки.

Біографії авторів

V. V. Koval'ov, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна.

к. т. н., доц.

O. S. Chernyshova, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна.

к. т. н., доц.

M. M. Yashchuk, Дніпропетровський національний університет залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна.

студ.

O. V. Khoits, Придніпровська залізниця.

Синельниківська дистанція колії, бригадир колїї.

Посилання

Anisimov P.S. and Ivanov A.A. Vysokoskorostnye zheleznodorozhnye magistrali i passazhirskie poezda [High-speed rail lines and passenger trains]. Moskow: UMTs po obraz. na zh. d. transp., 2011, 541 p. (in Russian).

Kiselyov I.P., eds. Vysokoskorostnoj zheleznodorozhnyj transport: Obschij kurs [High-speed railway transport: General course]. Moskow: UMTs po obraz. na zh. d. transp., 2014, vol. 2, 371 p. (in Russian).

Kirpa G.N., Kornienko V.V., Pshinko A.N., Blokhin E.P., Bodnar B.E., Myamlin S.V., Plakhotnik V.N. and Korzhenevich I.P. Zheleznyie dorogi mira v XXI veke [The railways of the world in the XXI century]. Dnipropetrovsk: DNUZ, 2004, 224 р. (in Russian).

Blokhin E.P., Ursulyak L.V., Kantor I.I., Kopylenko V.A., Gorokhovtsev B.I., Akhramenko G.V. and Knysh V.P. K obosnovaniyu norm sopryazheniya elementov prodo’lnogo profilya vysokoskorostnoj spetsializirovannoj magistrali [On the justification of conjugation elements rules of the longitudinal profile of a high-speed dedicated lines]. Transportnoe stroitelstvo [Transport construction]. 1991, iss. 7, pp. 12-15. (in Russian).

Kurgan N. Predposylki sozdaniya vysokoskorostnykh magistralej v Ukraine [Background of the high-speed lines design in Ukraine]. Ukrainski zaliznytsi [Ukrainian Railways]. 2015, iss. 5-6, pp. 16-21. (in Russian).

Blokhin E.P., Kantor I.I., Masleeva L.G. and Stambler E.L. Ob ustrojstve sopryazhenij na perelomakh prodolnogo profilya puti [On the coupling device on the longitudinal profile of fractures way]. Transportnoe stroitelstvo [Transport construction]. 1992, iss. 3, pp. 46-47. (in Russian).

Papazyan A. Vse o vyisokoskorostnyih poezdakh TGV [All about the high-speed TGV train]. Moskva: UMTs po obraz. na zh. d. transp., 2010, 127 р. (in Russian).

Fadeeva G.D. and Zheleznyakov L.A. Razvitie skorostnogo zheleznodorozhnogo transporta [The development of high-speed rail transport]. Molodoy uchenyj [Young scientist]. 2014, iss. 8, рр. 297-298. (in Russian).

Yukhina V.Yu. Proektirovanie trassy vysokoskorostnykh magistralej v usloviyakh slozhnogo relefa. Avtoreferat Diss. [Design of high-speed railways tracks in difficult terrain. Author’s abstract]. Moskov. gos. un-t putej soobshheniya [Moscow State University of Railway Engineering]. Moscow, 2007. 22 p. (in Russian).

Zuber W. High Speed Rail in Europe – A Three Decade Success Story. High Speed Rail. 2011,iss. 73, рр. 8-11. Available at: http://docplayer.net/5923499-N-e-t-w-o-r-k-high-speed-rail-p-a-r-s-o-n-s-b-r-i-n-c-k-e-r-h-o-f-f.html.

Lindahl M. Track geometry for high-speed railways. Stockholm: Railway Tehnology, 2001, 160 p. Available at: http://www.europakorridoren.se/spargeometri.pdf.

Master ferroviaire LGV pour l’Ukraine et la Russie: Module Infrastructure: Les études et la conception des LGV – Le profil en long de la LGV. Paris, SNCF Publ., 2014, 16 p. (in French).

Harris G., Rulens D., Jong K. and Daniels A. Technical Memorandum. Alignment Design Standards for High-Speed Train Operation TM 2.1.2. Brinckerhoff P., California High-Speed Rail Authority. Sacramento, California, 2009, 43 p. Available at: http://www.hsr.ca.gov/docs/programs/eir_memos/Proj_Guidelines_TM2_1_2R00.pdf.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Наукові дослідження