DOI: https://doi.org/10.30838/J.BPSACEA.2312.261218.65.449

Можливості сервісу GOOGLECLASSROOM для організації навчального процесу

L. O. Chumak

Анотація


Постановка проблеми. Бурхливий розвиток цифрових технологій зумовив трансформацію традиційної системи здобуття вищої освіти. Залучення Інтернет- ресурсів до навчального процесу вже давно стало нормою в освітніх закладах різного рівня та профілю. Розвитку дистанційного навчання сприяє постійне розроблення нових освітніх платформ та сервісів. Мета статті ‑ огляд функціональних можливостей та особливостей сервісу Google Classroom із позиції підвищення ефективності навчального процесу. Узагальнення власного досвіду використання Google Класу у викладанні вищої математики студентам ДВНЗ ПДАБА. Висновок. Аналіз можливостей сервісу Google Classroom показав його ефективність для організації навчального процесу. Додаток ‑ зручний та простий інструмент модернізації навчання, який розширює рамки традиційних освітніх методів, збагачує їх новітніми Інтернет-технологіями.


Ключові слова


організація навчального процесу; Google Classroom; освітня платформа; Інтернет-ресурс; ефективність навчання

Повний текст:

PDF

Посилання


Varenko T. A. Gibridnaya sistema organizatsii uchebno-pedagogicheskogo protsessa s ispolzovaniem veb-servisa Google «Klass» [The hybrid system of the organization of educational and pedagogical process in using Google «Class» Web Service] Visnyk KhNU imeni V. N. Karazina Seriia Romano-hermanska filolohiia. Metodyka vykladannia inozemnykh mov. – Kh. : KhNU imeni V. N. Karazina [Bulletin of KhNU named after Karazin V.N.] 2014, no 1125, pp. 86-93 (in Russian).

Brown M., Dehoney J. and Millichap N. The next Generation Digital Learning Environment. A Report on Research.. EDUCAUSE Learning Initiatve, 2015. Available at:https://library.educause.edu/~/media/files/library/2015/4/eli3035-pdf.pdf

Moodle. Vikipediia [Wikipediia]. Available at: https://uk.wikipedia.org/wiki/Moodle

Google Classroom – onlayn klass dlya effektivnogo obucheniya [Google Classroom is online classroom for effective learning]. Available at: http://www.web2me.ru/google/classroom/


Пристатейна бібліографія ГОСТ


  1. Варенко Т. К. Гибридная система организации учебно-педагогического процесса с использованием веб-сервиса Google «Класс» / Т. К. Варенко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна : зб. наук. праць. Серія Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов = Kharkov University bulletin / Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. – Харків : Вид-во ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2014. – № 1125. – Вип. 79. – С. 86–93.
  2. Brown M. The Next Generation Digital Learning Environment : A Report on Research / M. Brown, J. Dehoney, N. Millichap // EDUCAUSE. Learning Initiatve. – 2015. – April. – Режим доступу: https://library.educause.edu/~/media/files/library/2015/4/eli3035-pdf.pdf. – Перевірено: 05.04.2019.
  3. Moodle // Вікіпедія. Вільна енциклопедія. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Moodle. – Назва з екрану. – Перевірено: 5.04.2019.
  4. Google Classroom – онлайн класс для эффективного обучения // Вебдванольные заметки. Блог об интерент сервисах и проектах. – Режим доступа: http://www.web2me.ru/google/classroom/. – Проверено: 5.04.2019.

REFERENCES



Коментарі цієї статті

Дивитися всі коментарі