Можливості сервісу GOOGLECLASSROOM для організації навчального процесу
DOI:
https://doi.org/10.30838/J.BPSACEA.2312.261218.65.449Ключові слова:
організація навчального процесу, Google Classroom, освітня платформа, Інтернет-ресурс, ефективність навчанняАнотація
Постановка проблеми. Бурхливий розвиток цифрових технологій зумовив трансформацію традиційної системи здобуття вищої освіти. Залучення Інтернет- ресурсів до навчального процесу вже давно стало нормою в освітніх закладах різного рівня та профілю. Розвитку дистанційного навчання сприяє постійне розроблення нових освітніх платформ та сервісів. Мета статті ‑ огляд функціональних можливостей та особливостей сервісу Google Classroom із позиції підвищення ефективності навчального процесу. Узагальнення власного досвіду використання Google Класу у викладанні вищої математики студентам ДВНЗ ПДАБА. Висновок. Аналіз можливостей сервісу Google Classroom показав його ефективність для організації навчального процесу. Додаток ‑ зручний та простий інструмент модернізації навчання, який розширює рамки традиційних освітніх методів, збагачує їх новітніми Інтернет-технологіями.
Посилання
Varenko T. A. Gibridnaya sistema organizatsii uchebno-pedagogicheskogo protsessa s ispolzovaniem veb-servisa Google «Klass» [The hybrid system of the organization of educational and pedagogical process in using Google «Class» Web Service] Visnyk KhNU imeni V. N. Karazina Seriia Romano-hermanska filolohiia. Metodyka vykladannia inozemnykh mov. – Kh. : KhNU imeni V. N. Karazina [Bulletin of KhNU named after Karazin V.N.] 2014, no 1125, pp. 86-93 (in Russian).
Brown M., Dehoney J. and Millichap N. The next Generation Digital Learning Environment. A Report on Research.. EDUCAUSE Learning Initiatve, 2015. Available at:https://library.educause.edu/~/media/files/library/2015/4/eli3035-pdf.pdf
Moodle. Vikipediia [Wikipediia]. Available at: https://uk.wikipedia.org/wiki/Moodle
Google Classroom – onlayn klass dlya effektivnogo obucheniya [Google Classroom is online classroom for effective learning]. Available at: http://www.web2me.ru/google/classroom/
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство роботи та передають журналу право першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право самостійно укладати додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження наукової роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу передбачає можливість розміщення авторами рукопису в мережі Інтернет (наприклад, у електронних сховищах інформації або на веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Договір про передачу авторського права