Моделювання системи технології технічних впливів на автомобіль

Автор(и)

  • O. P. Sakno ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», Ukraine https://orcid.org/0000-0003-4672-6651
  • T. M. Kolesnikova ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», Ukraine https://orcid.org/0000-0002-8568-4688
  • V. P. Ollo Військова академія, Ukraine https://orcid.org/0000-0003-1799-2299

DOI:

https://doi.org/10.30838/J.BPSACEA.2312.260319.102.412

Ключові слова:

технічні впливи, технологія, технічне обслуговування, автомобіль, технологічний процес

Анотація

Постановка проблеми. Як свідчить досвід передових країн світу, тенденції розвитку конструкції автомобілів за останні роки значно змінились, отже виникає необхідність розробки пропозицій щодо їх ефективної технічної експлуатації. Робота зі створення особливостей системного моделювання щодо створення технологій технічного обслуговування (ТО) автомобілів потребує нові підходи. Один з головних принципів організації ТО автомобілів за кордоном та в Україні полягає в тому, що відповідальність за організацію ТО і ремонту протягом всього періоду експлуатації автомобілів несе, як правило, автомобілебудівна фірма-виробник. Мета. Системне моделювання для створення технологій ТО автомобілів. Актуальність досліджень пов’язана з необхідністю узагальнити сучасні технології для ТО автомобілів. Висновок. Завдяки синтезу сучасних технологій ТО автомобілів можна послідовно проводити технічні впливи для підтримки надійності АТЗ, створювати системи ТО (обсяг робіт) заданого рівня складності. Основна особливість синтезу технології є реалізація на основі рекурентної послідовності. Розроблена структурна модель континуума автомобіля, яка дозволяє вивчити вплив його кількісних та якісних параметрів. Розроблена модель системи технологічних перетворень (модель технології ТО) може розглядати питання аналізу, синтезу, реалізації, функціонування, еволюції, модифікації, удосконалення ТО та утилізації автомобілів. В процесі моделювання систем аналіз та синтез реалізується на базі рекурентних зв’язків.

Біографії авторів

O. P. Sakno, ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»

Кафедра експлуатації та ремонту машин, канд. техн. наук, доц.

T. M. Kolesnikova, ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»

Кафедра експлуатації та ремонту машин, канд. техн. наук, доц.

V. P. Ollo, Військова академія

Кафедра продовольчого та речового забезпечення, канд. пед. наук

Посилання

Cheng Y.-H., Chang Y.-H. and Lu I.J. Urban transportation energy and carbon dioxide emission reduction strategies. Applied Energy. 2015, vol. 157. pp. 953–973.

Brown J. Ultra-High Efficiency Electric Motor Generator. Sustainable Automotive Technologies. 2012, pp. 187–191.

Wilberforce T., El-Hassan Z., Khatib F.N. et al. Developments of electric cars and fuel cell hydrogen electric cars. International Journal of Hydrogen Energy. 2017, vol. 42 (40), pp. 25695-25734.

Mihaylov A. N. Osnovyi sinteza funktsionalno-orientirovannyih tehnologiy mashinostroeniya [Basics of the synthesis of function-oriented engineering technologies]. Moscow : Mashinostroyenie, 2009, 346 p. (in Russian).

Ivanovich V., Mitrovich R. and Jovanovich D. Software for Management of Maintenance System for Truck, Passenger Car, Coach and Work Machines. Sustainable Automotive Technologies. Springer, London, 2012,

pp. 267–273.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Наукові дослідження