Імітаційне моделювання вакуумного підсилювача та ГГЦ гальмівної системи легкового автомобіля

Автор(и)

  • M. V. Dyachuk Придніпровська державна академія будівництва та архітектури., Ukraine
  • D. I. Petrenko
  • A. P. Dimihin

Ключові слова:

імітаційне моделювання, гальмівна система, вакуумний підсилювач, головний гальмівний циліндр

Анотація

Розглядаються питання, пов’язані з імітаційно-фізичним моделюванням вакуумного підсилювача та ГГЦ гальмівної системи легкового автомобіля. Наведено моделі вакуумного підсилювача з гальмівною педаллю та ГГЦ, створені з використанням програмного середовища Simscape/Simulink мови програмування MATLAB. Одержано результати модельного тестування за двома законами зміни зусилля на гальмівній педалі: одиночною та циклічною дією сили на педалі.

Біографії авторів

M. V. Dyachuk, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури.

кандидат технічних наук, доцент.

D. I. Petrenko

здобувач.

A. P. Dimihin

магістр.

Посилання

Federal register: rules and regulations. Federal motor vehicle safety standards. Electronic stability control systems. Controls and Displays. Final Rule. / Vol. 72, No. 66, NHTSA DOT, Washington, USA, 2007 – 88 p.

Day T. D., Roberts S. G. A simulation model for vehicle braking systems fitted with ABS. SAE Paper No. 2002-01-0559, 2002. – 21 p.

O’Dea K. Anti-lock braking performance and hydraulic brake pressure estimation. SAE Paper No. 2005-01-1061, 2005. – 17 p.

Rangelov. K. Z. Simulink model of quarter-vehicle with an anti-lock braking system. MSc thesis, Stan Ackermans Instituut, Netherlands, 2004. – 132 p.

Kinjawadekar T. S. Model-based design of electronic stability control system for passenger cars using CarSim and Matlab-Simulink. MSc thesis, Ohio State University, USA, 2009. – 87 p.

Гришкевич А. И. Автомобили: Конструкция, конструирование и расчет. Системы управления и ходовая часть: учеб. пособ. для вузов / А. И. Гришкевич, Д. М. Ломака, В. П. Автушко и др.; Под ред. А. И. Гришкевича. – Мн. : Выш. шк., 1987. – 200 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-09-19

Номер

Розділ

Наукові дослідження