Самостійна робота студентів у сучасній вищій школі

Автор(и)

  • K. A. Prokofiev Національна Металургійна академія України, Дніпропетровськ., Україна
  • M. G. Skladanovs'ka Придніпровська державна академія будівництва та архітектури., Україна

Ключові слова:

навчальна діяльність, пізнавальна мотивація, самостійність, самоосвіта

Анотація

Наведено аналіз психолого-педагогічних чинників ефективності самоосвітньої діяльності особистості. Адже знання, що не стали об'єктом власної діяльності, не можуть вважатися дійсним надбанням людини.

Біографії авторів

K. A. Prokofiev, Національна Металургійна академія України, Дніпропетровськ.

кандидат філософських наук, доцент.

M. G. Skladanovs'ka, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури.

доцент.

Посилання

Керножицкая И. Е. Повышение познавательной активности студента в образовательном процессе // Высшая школа: проблемы и перспективы : Матер. 7-й Междунар. науч.-метод. конф. 1 − 2 нояб. 2005 г. – Минск : РИВШ, 2005.

Складановська М. Г. Інноваційне навчання: активізація пізнавальної діяльності студентів : навч. посібник. – Д., 2007.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Гуманітарні проблеми