Інтернет–маркетинг як інструмент розвитку сучасних підприємств

N. Shapa, A. Loban'

Анотація


Розглянуто можливості застосування технологій Інтернет–маркетингу (далі ІМ) в діяльності сучасних українських підприємств. Проаналізовано складові елементи цієї роботи та їх можливості для розвитку сучасних українських підприємств. Для зручності сприйняття інформації матеріал класифіковано та доповнено практичними прикладами використання сучасних технологій. Також у статті розглянуто тенденції розвитку Інтернет–маркетингу й продемонстровано найбільш ефективні приклади використання його можливостей.

Ключові слова


Інтернет–маркетинг; дослідження ринку; корпоративний сайт; соціальні мережі; вірусний маркетинг

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Virin F. Internet–marketing :Polnyiysbornikprakticheskihinstrumentov / F. Yu. Virin. — M. : EKSMO, 2010. — 222 s.

Basov A. Kontekstnayareklama v Internete. Nastolnayaknigareklamista / A. Basov. — SPb. : Piter, 2009. — 224 s.

Kuper A. Psihbolnitsa v rukahpatsientov / Alan Kuper. — M. : Simvol–Plyus, 2009. — 336 s.

Holmogorov V. Internet–marketing. Kratkiy kurs. 2–e izdanie. — SPb. :Piter, 2002. — 272 s.

Internet–marketing. [Elektronnyiy resurs]. — Rezhim dostupa: http://www.ru.wikipedia.org/wiki/Internet–marketing

Internet–marketing: s chego nachat. [Elektronnyiy resurs]. — Rezhim dostupa: http://www.adme.ru/articles/internet–marketing–s–chego–nachat–oni–92632

Protsess marketingovyih issledovaniy. Obschaya harakteristika posledovatelnosti etapov provedeniya marketingovyih issledovaniy. [Elektronnyiy resurs]. — Rezhim dostupa: http://www.sbiblio.com/biblio/archive/golubkov_marketing/03.aspx


Пристатейна бібліографія ГОСТ


Вирин Ф. Интернет–маркетинг : Полный сборник практических инструментов / Ф. Ю. Вирин. — М. : ЭКСМО, 2010. — 222 с.

 

Басов А. Контекстная реклама в Интернете. Настольная книга рекламиста / А. Басов. — СПб. : Питер, 2009. — 224 с.

 

Купер А. Психбольница в руках пациентов / Алан Купер. — М. : Символ–Плюс, 2009. — 336 с.

 

Холмогоров В. Интернет–маркетинг. Краткий курс. 2–е издание. — СПб.: Питер, 2002. — 272 с.

 

Интернет–маркетинг. [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://www.ru.wikipedia.org/wiki/Интернет–маркетинг

 

Интернет–маркетинг: с чего начать. [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://www.adme.ru/articles/internet–marketing–s–chego–nachat–oni–92632

 

Процесс маркетинговых исследований. Общая характеристика последовательности этапов проведения маркетинговых исследований. [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://www.sbiblio.com/biblio/archive/golubkov_marketing/03.aspx