Інтернет–маркетинг як інструмент розвитку сучасних підприємств

Автор(и)

  • N. Shapa Придніпровська державна академія будівництва та архітектури.
  • A. Loban' Придніпровська державна академія будівництва та архітектури.

Ключові слова:

Інтернет–маркетинг, дослідження ринку, корпоративний сайт, соціальні мережі, вірусний маркетинг

Анотація

Розглянуто можливості застосування технологій Інтернет–маркетингу (далі ІМ) в діяльності сучасних українських підприємств. Проаналізовано складові елементи цієї роботи та їх можливості для розвитку сучасних українських підприємств. Для зручності сприйняття інформації матеріал класифіковано та доповнено практичними прикладами використання сучасних технологій. Також у статті розглянуто тенденції розвитку Інтернет–маркетингу й продемонстровано найбільш ефективні приклади використання його можливостей.

Біографії авторів

N. Shapa, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури.

старший викладач.

A. Loban', Придніпровська державна академія будівництва та архітектури.

студент.

Посилання

Virin F. Internet–marketing :Polnyiysbornikprakticheskihinstrumentov / F. Yu. Virin. — M. : EKSMO, 2010. — 222 s.

Basov A. Kontekstnayareklama v Internete. Nastolnayaknigareklamista / A. Basov. — SPb. : Piter, 2009. — 224 s.

Kuper A. Psihbolnitsa v rukahpatsientov / Alan Kuper. — M. : Simvol–Plyus, 2009. — 336 s.

Holmogorov V. Internet–marketing. Kratkiy kurs. 2–e izdanie. — SPb. :Piter, 2002. — 272 s.

Internet–marketing. [Elektronnyiy resurs]. — Rezhim dostupa: http://www.ru.wikipedia.org/wiki/Internet–marketing

Internet–marketing: s chego nachat. [Elektronnyiy resurs]. — Rezhim dostupa: http://www.adme.ru/articles/internet–marketing–s–chego–nachat–oni–92632

Protsess marketingovyih issledovaniy. Obschaya harakteristika posledovatelnosti etapov provedeniya marketingovyih issledovaniy. [Elektronnyiy resurs]. — Rezhim dostupa: http://www.sbiblio.com/biblio/archive/golubkov_marketing/03.aspx

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Економіка та управління проектами