Інтернет–маркетинг як інструмент розвитку сучасних підприємств
Ключові слова:
Інтернет–маркетинг, дослідження ринку, корпоративний сайт, соціальні мережі, вірусний маркетингАнотація
Розглянуто можливості застосування технологій Інтернет–маркетингу (далі ІМ) в діяльності сучасних українських підприємств. Проаналізовано складові елементи цієї роботи та їх можливості для розвитку сучасних українських підприємств. Для зручності сприйняття інформації матеріал класифіковано та доповнено практичними прикладами використання сучасних технологій. Також у статті розглянуто тенденції розвитку Інтернет–маркетингу й продемонстровано найбільш ефективні приклади використання його можливостей.Посилання
Virin F. Internet–marketing :Polnyiysbornikprakticheskihinstrumentov / F. Yu. Virin. — M. : EKSMO, 2010. — 222 s.
Basov A. Kontekstnayareklama v Internete. Nastolnayaknigareklamista / A. Basov. — SPb. : Piter, 2009. — 224 s.
Kuper A. Psihbolnitsa v rukahpatsientov / Alan Kuper. — M. : Simvol–Plyus, 2009. — 336 s.
Holmogorov V. Internet–marketing. Kratkiy kurs. 2–e izdanie. — SPb. :Piter, 2002. — 272 s.
Internet–marketing. [Elektronnyiy resurs]. — Rezhim dostupa: http://www.ru.wikipedia.org/wiki/Internet–marketing
Internet–marketing: s chego nachat. [Elektronnyiy resurs]. — Rezhim dostupa: http://www.adme.ru/articles/internet–marketing–s–chego–nachat–oni–92632
Protsess marketingovyih issledovaniy. Obschaya harakteristika posledovatelnosti etapov provedeniya marketingovyih issledovaniy. [Elektronnyiy resurs]. — Rezhim dostupa: http://www.sbiblio.com/biblio/archive/golubkov_marketing/03.aspx
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство роботи та передають журналу право першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право самостійно укладати додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження наукової роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу передбачає можливість розміщення авторами рукопису в мережі Інтернет (наприклад, у електронних сховищах інформації або на веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Договір про передачу авторського права