Аналіз концепційних підходів до проблеми реалізації особистісно–зорієнтований підхід при навчанні російської як іноземної
Ключові слова:
гуманістична педагогіка, особистісно зорієнтований підхід, індивідуальність, особистість, самовиявлення, самоцінність, Я–концепція, свобода вибору, розвиток особистості, ситуація успіхуАнотація
Дається короткий огляд основних тенденцій та концептуальних підходів до проблеми реалізації особистісно–зорієнтованого підходу у навчальному процесі у вищій школі, аналізується актуальність використання даного підходу при вивченні дисципліни «Російська мова як іноземна».
Посилання
Alekseev N. A. Lichnostno–orientirovannoe obuchenie: voprosy teorii i praktiki / N. A. Alekseev. — Tjumen' : Tjumenskij universitet, 1997.
Amonashvili Sh. A. Lichnostno–gumannaja osnova pedagogicheskogo processa / Sh. A. Amonashvili. — Mn. : Universitetskoe, 1990.
Andrjushina N. P. Sredstva obuchenija RKI: tradicii innovacii / N. P. Andrjushina // Naukovij chasopis nac. ped. un–tu іm. M. P. Dragomanova. Ser. № 5 Pedagogіchnі nauki: realії ta perspektivi. — Vip. 29: zb. nauk. pr. / za red. V. І. Goncharova. — K. : Vid–vo NPU іm. M. P. Dragomanova. — 2011. — S. 11–14.
Bondarevskaja E. V. Gumanisticheskaja paradigma lichnostno orientirovannogo obrazovanija/ E. V. Bondarevskaja // Pedagogika. — 1997. — № 4. — S. 12–17
Bratchenko S.L. Gumanisticheskie osnovy lichnostno–orientirovannogo podhoda k vospitaniju / S. L. Bratchenko // Obrazovanie i kul'tura Severo–Zapada Rossii. — 1996. — № 1.
Daver M. V. Motivacionno–strategicheskie aspekty lichnostno–orientirovannogo obuchenija jazykam na nachal'nom jetape / M. V. Daver. — SPb : Zlatoust, 2006.
Lichnostno–orientirovannyj podhod v rabote pedagoga: razrabotka i ispol'zovanie / Pod. red. E. N. Stepanova. — M. : TC Sfera, 2003.
Lichnostno–orientirovannyj urok: konstruirovanie i diagnostika: Ucheb.–metod. posob. / Pod. red. M. I. Luk'janovoj. — M. : Centr «Pedagogicheskij poisk», 2006.
Shogan V. V. Tehnologii lichnostno–orientirovannogo uroka: ucheb. metod. posob. dlja uchitelej, metodistov, kl. ruk., studentov ped. ucheb. zaved., slushatelej IPK / V. V. Shogan. — Rostov n/D. : Uchitel', 2003.
Osvitni tekhnolohiyi u shkoli ta vuzi : mater. nauk.–prakt. konf. / Za nauk. red. O. M. Pekhoty. — Mykolayiv : MF NaUKMA, 1999.
Osvitni tekhnolohiyi: yavch.–metod. posib. / O. M. Pekhota, A. Z. Kiktenko, O. M. Lyubars'ka ta in. // Za red. O. M. Pekhoty. — K. : A.S.K., 2004.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство роботи та передають журналу право першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право самостійно укладати додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження наукової роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу передбачає можливість розміщення авторами рукопису в мережі Інтернет (наприклад, у електронних сховищах інформації або на веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Договір про передачу авторського права