До питання формування сучасної парадигми української вищої школи
Ключові слова:
парадигма, концептуальна модель освіти, педагогічне мислення, гуманістично-інноваційної освіта, особистісно-орієнтована гуманістична парадигма, фундаменталізаціяАнотація
Проаналізовано основні парадигми освіти, що склались у світі впродовж історичного розвитку суспільства, а також визначено суть і основні складові сучасної парадигми української вищої школи.
Посилання
Andrushhenko V. Vyshha osvita v post–Bolons`komu prostori [Higher Education in post–Bologna area] / V. Andrushhenko [Elektronnyj resurs]. — Rezhym dostupu: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum%20/PhilEdu/2005_2/2005_02_0005.pdf
Volovych V. Bolons`kyj proces i nova paradygma osvity v Ukrayini [The Bologna Process and the new paradigm of education in Ukraine] / V. Volovych // Sociologiya: teoriya, metody, marketing: shhokv. nauk.–teoret. chasopys / NAN Ukrayiny, In–t sociologiyi. — 2004. — № 4. — P. 189–199.
Zgurovs`kyj M. Z. Bolons`kyj proces: golovni pryncypy ta shlyaxy strukturnogo reformuvannya vyshhoyi osvity Ukrayiny [The Bologna Process principles and ways of structural reform of higher education of Ukraine] / M. Z. Zgurovs`ky`j. — K.: NTUU «KPI», 2006. — 544 p.
Mel`nyk N. I. Gumanistychna paradygma osvity yak umova efektyvnoyi organizaciyi inklyuzyvnoyi osvity v Ukrayini [Humanistic paradigm of education as a condition of effective inclusive education in Ukraine] / N. I. Mel`nyk [Elektronnyj resurs]. — Rezhym dostupu: http://www.psyh.kiev.uaMel`ny`k_N._I._Gumanisty`chna_parady`gma_osvity`_yak_umova_efekty`vnoyi_organizaciyi_inklyuzy`vnoyi_osvity`_v_Ukrayini
Nacional`na strategiya rozvytku osvity v Ukrayini na period do 2021roku [The National Strategy for the Development of Education in Ukraine until 2021] [Elektronnyj resurs]. — Rezhym dostupu: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/344/2013
Osnovy pedagogyky vysshej shkoly [Fundamentals of Pedagogic of high school] / L. L. Tovazhnyanskyj, O.G. Romanovs`kyj, V.V. Bondarenko, O.S. Ponomar`ov, Z.O. Chervan`ova. — Xarkiv: NTU «XPI», 2005. — 600 s. — Ros. movoyu. [Elektronnyj resurs]. — Rezhym dostupu: http://buklib.net/books/36624/
Spodin L. A. Nova osvitnya paradygma u filosofs`komu dyskursi [The new educational paradigm in philosophical discourse] / L.A. Spodin [Elektronnyj resurs]. — Rezhym dostupu: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Gileya/2012_66/Gileya66/F46_doc.pdf
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство роботи та передають журналу право першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право самостійно укладати додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження наукової роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу передбачає можливість розміщення авторами рукопису в мережі Інтернет (наприклад, у електронних сховищах інформації або на веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Договір про передачу авторського права