Болонський процес і реформування вищої освіти України

Автор(и)

  • V. V. Kuznyetsova Придніпровська державна академія будівництва та архітектури., Україна

Ключові слова:

Болонська декларація, Болонський процес, кредитна система, кредит, кредитно-модульна система, бакалавр, спеціаліст, магістр, доктор філософії

Анотація

Упровадження Болонської системи освіти в Україні супроводжується проблемами несумісності традиційної української системи з новітньою. Більшість засад Болонської декларації  не реалізовано на практиці в нашій країні. Інноваційні системи вищої освіти потребують подальшого впровадження обґрунтованих інституційних реформ. Розвиток інтелектуального потенціалу України вимагає корінних змін взаємовідносин між наукою, державою і ринком. Болонська система вигідна  для країн високорозвинених. І доки в нас не будуть вирішені економічні й суспільно-політичні питання, Болонська система навряд чи реалізується.

Біографія автора

V. V. Kuznyetsova, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури.

студ.

Посилання

Балакірєв М. Реалії Болонського процесу / Харків. нац. ун-т ім. В. Каразіна. – Х., 2006.

Каленюк І., Корсак К. Рух Європи до суспільства знань: Болонський процес і Україна // Вища освіта України. – 2004. – № 3. – С. 27.

Мовчан В. Освіта в контексті глобалізаційних процесів: моральні аспекти // Філософсько-антропологічні студії’2008. – К. : Стилос; Д. : ДНУ,2008. – С. 161-167.

Сбруєва А. Недоліки сучасних освітніх реформ // Шлях освіти. – 2005. – № 2. – С. 16.

Шинкарук В. Основні напрями модернізації структури вищої освіти України // Офіційний сайт Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. – Режим доступу : http://www.mon.gov.ua

Білик Д. Болонський процес в Україні – болючий процес. – 2010. – Режим доступу : http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5091846,00.html

Аналітичний звіт «Особливості зовнішньої трудової міграції молоді в сучасних умовах» / Держ. ін-т проблем сім’ї та молоді. – К., 2003.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Гуманітарні проблеми