Про узагальнені залежності меж напіврідинного змащення від параметрів профілю робочої конічної поверхні компресійного кільця ДВС

Автор(и)

  • V. H. Zarenbyn Придніпровська державна академія будівництва та архітектури., Україна

Ключові слова:

двигун внутрішнього згоряння, конічне поршневе кільце, напіврідинне змащення

Анотація

Наведено методику розрахунку узагальнених залежностей меж напіврідинного змащення від параметрів профілю робочої конічної поверхні компресійного кільця ДВЗ з урахуванням впливу на його роботу інших кілець.

Показано можливість оптимізації параметрів по звуженню меж напіврідинного змащення.

Біографія автора

V. H. Zarenbyn, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури.

д. т. н., проф.

Посилання

Бурштейн Л. М., Кобяков С. В. Основы расчетов смазки и трения поршневого кольца // Двигателестроение. – 1985. – № 3. – С. 6 – 9.

Бурштейн Л. М. Трение и смазывание пары «поршневое кольцо ‒ цилиндр» ДВС. Проблемы и перспективы // Автомобильная промышленность. – 1987. – № 4. ‒ С. 6 – 8.

Ющенко А. А. Характеристика конического кольца в условиях гидродинамического режима смазки // Промтеплотехника. – 1989. – № 3. – С. 65 – 68.

Мохнаткин Э. М. Расчетное определение толщины масляного слоя в районе замкового стыка поршневого кольца // Трение, износ, смазка. СПб. – 2001. – № 4. – С. 37 – 45.

Заренбин В. Г. Определение зоны возможного жидкостного трения поршневого кольца // Вісник Придніпр. держ. акад. будівниц. та архітектури. – Д. : ПГАСА, 2003. – № 6. –

С. 27 – 32.

Wakuri Yandoth. A study on the oil loss pasta series of piston rings // Bulletin on of the JSME. ‒ 1970. ‒ vol. 13. ‒ № 55. – Р. 150 ‒ 169.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Наукові дослідження