Навчально-виховний процес у технічному внз у контексті формування громадянської позиції сучасної молоді
Ключові слова:
навчально-виховний процес, громадянська позиція, національне виховання, державна мовна політика, діалог поколіньАнотація
Йдеться про необхідність пошуку нових форм роботи зі студентською молоддю. Зокрема, пропонується заохочувати студентів до співробітництва з викладачами, залучати найздібніших до наукової роботи, періодично проводити «круглі столи», де обговорювалися б актуальні для молоді питання. Також акцентується увага на тому, що ефективність реалізації концепції національного виховання студентської молоді може спрацювати лише за умови викладання усіх дисциплін на державній мові.
Посилання
Богомаз К. Ю. Виховання особистості сучасного фахівця у вищому технічному навчальному закладі / К. Ю. Богомаз, О. М. Сорокіна // Формування української технічної еліти в ході викладання суспільних наук у вищих технічних закладах України / За ред. В. І. Большакова. – Д. : ПДАБА, 2008. – С. 23 – 27.
Большаков В. І. Зміцнення співдружності вченого і студента як запорука забезпечення високої якості освіти // Співдружність вченого і студента у підвищенні якості освіти в умовах реформування вищої школи / За ред. В. І. Большакова. – Д. : ПДАБА, 2001. − С. 9 – 10.
Євсєєва Г. П. Проблеми та перспективи мовної політики у вихованні української технічної еліти ВНЗ України // Формування української технічної еліти в ході викладання суспільних наук у вищих технічних закладах України / За ред. В. І. Большакова. – Д. : ПДАБА, 2008. – С. 30 – 37.
Кривчик Г. Г. Гуманітарна складова виховання технократичної еліти // Співдружність вченого і студента у підвищенні якості освіти в умовах реформування вищої школи / За ред. В. І. Большакова. – Д. : ПДАБА, 2001. − С. 17 – 23.
Мачуліна І. І. Евристичний потенціал дозвілля у виховних практиках вищих навчальних закладів // Грані, № 6, 2010. − С. 138 – 142.
Оболенська Т. Нова парадигма виховної роботи в університеті // Вища школа. – 2011. –№ 12 – С. 66 – 73.
Шулдик Г. О. Оцінка педагогічних здібностей викладача студентами педвузу // Співдружність вченого і студента у підвищенні якості освіти в умовах реформування вищої школи / За ред. В. І. Большакова. – Д. : ПДАБА, 2001. – С. 56 – 58.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство роботи та передають журналу право першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право самостійно укладати додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження наукової роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу передбачає можливість розміщення авторами рукопису в мережі Інтернет (наприклад, у електронних сховищах інформації або на веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Договір про передачу авторського права