Економічне обґрунтування максимального ухилу при проектуванні високошвидкісних магістралей
Ключові слова:
високошвидкісна магістраль, максимальний ухил, капітальні вкладення, експлуатаційні витратиАнотація
Постановка проблеми. В різних країнах світу норми проектування високошвидкісних магістралей дещо різняться. Це обумовлено рядом причин: різним рівнем проектної швидкості, відмінностями характеристик рухомого складу, та, зокрема, особливостями проектування плану та поздовжнього профілю, що пов’язані, насамперед, з умовами рельєфу. При проектуванні високошвидкісних магістралей в Україні треба враховувати зазначені особливості та встановити, які значення максимальних ухилів можуть застосовуватися в особливо складних умовах та яким чином це вплине на експлуатаційні та капітальні витрати. Мета. Визначити оптимальні проектні параметри поздовжнього профілю. Висновок. Отримані результати базуються не лише на технічних вимогах, але й на економічних показниках і дозволяють оцінювати потрібні капітальні вкладення та очікувані витрати залізниці у майбутньому. Встановлено аналітичні залежності, які дозволяють прогнозувати очікувані експлуатаційні витрати залізниці залежно від максимального ухилу, його протяжності та довжини ділянки.
Посилання
Anisimov P.S. and Ivanov A.A. Vysokoskorostnye zheleznodorozhnye magistrali i passazhirskie poezda [High-speed rail lines and passenger trains]. Moskow: UMTs po obraz. na zh. d. transp., 2011, 541 p. (in Russian).
Kiselyov I.P., eds. Vysokoskorostnoj zheleznodorozhnyj transport: Obschij kurs [High-speed railway transport: General course]. Moskow: UMTs po obraz. na zh. d. transp., 2014, vol. 2, 371 p. (in Russian).
Kirpa G.N., Kornienko V.V., Pshinko A.N., Blokhin E.P., Bodnar B.E., Myamlin S.V., Plakhotnik V.N. and Korzhenevich I.P. Zheleznyie dorogi mira v XXI veke [The railways of the world in the XXI century]. Dnipropetrovsk: DNUZ, 2004, 224 р. (in Russian).
Blokhin E.P., Ursulyak L.V., Kantor I.I., Kopylenko V.A., Gorokhovtsev B.I., Akhramenko G.V. and Knysh V.P. K obosnovaniyu norm sopryazheniya elementov prodo’lnogo profilya vysokoskorostnoj spetsializirovannoj magistrali [On the justification of conjugation elements rules of the longitudinal profile of a high-speed dedicated lines]. Transportnoe stroitelstvo [Transport construction]. 1991, iss. 7, pp. 12-15. (in Russian).
Kurgan N. Predposylki sozdaniya vysokoskorostnykh magistralej v Ukraine [Background of the high-speed lines design in Ukraine]. Ukrainski zaliznytsi [Ukrainian Railways]. 2015, iss. 5-6, pp. 16-21. (in Russian).
Blokhin E.P., Kantor I.I., Masleeva L.G. and Stambler E.L. Ob ustrojstve sopryazhenij na perelomakh prodolnogo profilya puti [On the coupling device on the longitudinal profile of fractures way]. Transportnoe stroitelstvo [Transport construction]. 1992, iss. 3, pp. 46-47. (in Russian).
Papazyan A. Vse o vyisokoskorostnyih poezdakh TGV [All about the high-speed TGV train]. Moskva: UMTs po obraz. na zh. d. transp., 2010, 127 р. (in Russian).
Fadeeva G.D. and Zheleznyakov L.A. Razvitie skorostnogo zheleznodorozhnogo transporta [The development of high-speed rail transport]. Molodoy uchenyj [Young scientist]. 2014, iss. 8, рр. 297-298. (in Russian).
Yukhina V.Yu. Proektirovanie trassy vysokoskorostnykh magistralej v usloviyakh slozhnogo relefa. Avtoreferat Diss. [Design of high-speed railways tracks in difficult terrain. Author’s abstract]. Moskov. gos. un-t putej soobshheniya [Moscow State University of Railway Engineering]. Moscow, 2007. 22 p. (in Russian).
Zuber W. High Speed Rail in Europe – A Three Decade Success Story. High Speed Rail. 2011,iss. 73, рр. 8-11. Available at: http://docplayer.net/5923499-N-e-t-w-o-r-k-high-speed-rail-p-a-r-s-o-n-s-b-r-i-n-c-k-e-r-h-o-f-f.html.
Lindahl M. Track geometry for high-speed railways. Stockholm: Railway Tehnology, 2001, 160 p. Available at: http://www.europakorridoren.se/spargeometri.pdf.
Master ferroviaire LGV pour l’Ukraine et la Russie: Module Infrastructure: Les études et la conception des LGV – Le profil en long de la LGV. Paris, SNCF Publ., 2014, 16 p. (in French).
Harris G., Rulens D., Jong K. and Daniels A. Technical Memorandum. Alignment Design Standards for High-Speed Train Operation TM 2.1.2. Brinckerhoff P., California High-Speed Rail Authority. Sacramento, California, 2009, 43 p. Available at: http://www.hsr.ca.gov/docs/programs/eir_memos/Proj_Guidelines_TM2_1_2R00.pdf.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство роботи та передають журналу право першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право самостійно укладати додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження наукової роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу передбачає можливість розміщення авторами рукопису в мережі Інтернет (наприклад, у електронних сховищах інформації або на веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Договір про передачу авторського права