Зв’язки з громадськістю як феномен управління інформаційними процесами
Ключові слова:
паблік рилейшнз, соціальні комунікації, інформаційні процеси, громадська думкаАнотація
Постановка проблеми. Якщо розглядати звʼязки з громадськістю як феномен управління інформаційними процесами, постає проблема в знанні змісту і характеру відносин PR із середовищем, умінні керувати сприйняттям, ставленням людей до подій в середовищі, забезпеченні переваги інформації над іншими ресурсами. Мета стстті - дослідити поняття «паблік рилейшнз», яке розглядали зарубіжні й вітчизняні фахівці; розглянути питання щодо типологізації громадськості і «законів» громадської думки; визначити основні принципи, згідно з якими повинні будуватися звʼязки з громадськістю, а також виявити заходи PR як виду соціальної комунікації. Висновки. Звʼязки з громадськістю на підставі високорозвинених інформаційно- комунікаційних технологій створюють принципово нові можливості інформаційного контролю та впливу на свідомість суспільства.Посилання
Pocheptsov G.G. Teoriya kommunikatsii [Theory of communication]. Kiev: Vakler; Moskva: Refl-buk, 2001, 656 p. (in Russian).
Mistse i status zviazkiv z gromadskistiu v suchasnomu suspilstvi [Location and status of public relations in modern society]. Studopedyia [Studet encyclopedia]. Aviable at: http://studopedia.org/9-60157.html (in Russian).
Ashervud B. Azbuka obshheniya ili Public relations biblioteki [Communication alphabet or Public relations of library]. Moskva: Liberiya, 1995, 174 p. (in Russian).
Sushchnost' pablik rilejshnz. Zadachi i funktsii SO v sovremennom grazhdanskom obshchestve i rynochnoj ekonomike [Public relations essence. Tasks and functions of PR in the modern civil society and market economy]. Aviable at: http://cool-pr.ru/index.php?request=full&id=192 (in Russian).
Communicating Public Relations' Value: Business Value and Public Good are Essence of PR Today. Public Relations Society of Americа. Aviable at: https://www.prsa.org/Intelligence/BusinessCase/Communicating_Public_Relations_Value#.VnLC9NKLTIU
Serzhuk A.V. Pablik rileishnz yak zasib socialnoi komunikatsii [Public relations as a method of social communication]. Innovatsiina ekonomika [Innovation economy]. 2013, no. 5, pp. 216-219. (in Ukrainian).
Korol'ko V.G. Osnovy pablik rileishnz [Fundamentals of public relations]. Kiev: Vakler; Moskva: Refl-buk, 2000, 528 p. (in Russian).
Mal'kovskaya I.A. Profil' informatsionno-kommunikativnogo obshchestva (obzor sovremennykh teorij) [Profile of information and communication society (a survey of contemporary theories)]. Sotsiologicheskie issledovaniya [Social reseaches]. 2007, no. 2, pp. 76-85. (in Russian).
Chumikov A.N. and Bocharov M.P. Svyazi s obshchestvennost'yu: teoriya i praktika [Public relations: theory and practice]. Moskva: Delo, 2006, 552 p. (in Russian).
Blek S. Pablik rilejshnz. Chto eto takoe? [Public relations. What is this?]. Moskva: Novosti, 1990, 239 p. (in Russian).
Teoretychnyi aspekt kategorii «pablik ryleishnz» [Theoretical aspect of “public relations” category]. Osvita.ua. Aviable at: http://ru.osvita.ua/vnz/reports/journalism/25577/ (in Ukrainian).
Slisarenko I.Yu. Pablik ryleishnz u systemi komunikatsii ta upravlinnia [Public relations in communication system and managment]. Kyiv: MAUP, 2001, 104 p. (in Ukrainian).
Habermas Yu. Moral'noe soznanie i kommunikativnoe dejstvie [Moral consciousness and communication act]. Sankt-Peterburg: Nauka, 2000, 384 p. (in Russian).
Buari F.A. Pablik rilejshnz ili strategiya doveriya [Public relations or confidence stategy]. Moskva: Infra-M, IMIDZh-Kontrakt, 2001, 178 p. (in Russian).
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
Автори залишають за собою право на авторство роботи та передають журналу право першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
Автори мають право самостійно укладати додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження наукової роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
Політика журналу передбачає можливість розміщення авторами рукопису в мережі Інтернет (наприклад, у електронних сховищах інформації або на веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
Договір про передачу авторського права