Зв’язки з громадськістю як феномен управління інформаційними процесами

Автор(и)

  • L. M. Tkach Національна металургійна академія України., Україна
  • K. A. Prokofieva Національна металургійна академія України., Україна
  • A. Yu. Khodakovska Національна металургійна академія України., Україна

Ключові слова:

паблік рилейшнз, соціальні комунікації, інформаційні процеси, громадська думка

Анотація

Постановка проблеми. Якщо розглядати звʼязки з громадськістю як феномен управління інформаційними процесами, постає проблема в знанні змісту і характеру відносин PR із середовищем, умінні керувати сприйняттям, ставленням людей до подій в середовищі, забезпеченні переваги інформації над іншими ресурсами. Мета стстті - дослідити поняття «паблік рилейшнз», яке розглядали зарубіжні й вітчизняні фахівці; розглянути питання щодо типологізації громадськості і «законів» громадської думки; визначити основні принципи, згідно з якими повинні будуватися звʼязки з громадськістю, а також виявити заходи PR як виду соціальної комунікації. Висновки. Звʼязки з громадськістю на підставі високорозвинених інформаційно- комунікаційних технологій створюють принципово нові можливості інформаційного контролю та впливу на свідомість суспільства.

Біографії авторів

L. M. Tkach, Національна металургійна академія України.

Кафедра документознавства та інформаційної діяльності, к. філол. н., доц.

K. A. Prokofieva, Національна металургійна академія України.

Кафедра документознавства та інформаційної діяльності, к. філол. н., доц.

A. Yu. Khodakovska, Національна металургійна академія України.

Кафедра документознавства та інформаційної діяльності, студ.

Посилання

Pocheptsov G.G. Teoriya kommunikatsii [Theory of communication]. Kiev: Vakler; Moskva: Refl-buk, 2001, 656 p. (in Russian).

Mistse i status zviazkiv z gromadskistiu v suchasnomu suspilstvi [Location and status of public relations in modern society]. Studopedyia [Studet encyclopedia]. Aviable at: http://studopedia.org/9-60157.html (in Russian).

Ashervud B. Azbuka obshheniya ili Public relations biblioteki [Communication alphabet or Public relations of library]. Moskva: Liberiya, 1995, 174 p. (in Russian).

Sushchnost' pablik rilejshnz. Zadachi i funktsii SO v sovremennom grazhdanskom obshchestve i rynochnoj ekonomike [Public relations essence. Tasks and functions of PR in the modern civil society and market economy]. Aviable at: http://cool-pr.ru/index.php?request=full&id=192 (in Russian).

Communicating Public Relations' Value: Business Value and Public Good are Essence of PR Today. Public Relations Society of Americа. Aviable at: https://www.prsa.org/Intelligence/BusinessCase/Communicating_Public_Relations_Value#.VnLC9NKLTIU

Serzhuk A.V. Pablik rileishnz yak zasib socialnoi komunikatsii [Public relations as a method of social communication]. Innovatsiina ekonomika [Innovation economy]. 2013, no. 5, pp. 216-219. (in Ukrainian).

Korol'ko V.G. Osnovy pablik rileishnz [Fundamentals of public relations]. Kiev: Vakler; Moskva: Refl-buk, 2000, 528 p. (in Russian).

Mal'kovskaya I.A. Profil' informatsionno-kommunikativnogo obshchestva (obzor sovremennykh teorij) [Profile of information and communication society (a survey of contemporary theories)]. Sotsiologicheskie issledovaniya [Social reseaches]. 2007, no. 2, pp. 76-85. (in Russian).

Chumikov A.N. and Bocharov M.P. Svyazi s obshchestvennost'yu: teoriya i praktika [Public relations: theory and practice]. Moskva: Delo, 2006, 552 p. (in Russian).

Blek S. Pablik rilejshnz. Chto eto takoe? [Public relations. What is this?]. Moskva: Novosti, 1990, 239 p. (in Russian).

Teoretychnyi aspekt kategorii «pablik ryleishnz» [Theoretical aspect of “public relations” category]. Osvita.ua. Aviable at: http://ru.osvita.ua/vnz/reports/journalism/25577/ (in Ukrainian).

Slisarenko I.Yu. Pablik ryleishnz u systemi komunikatsii ta upravlinnia [Public relations in communication system and managment]. Kyiv: MAUP, 2001, 104 p. (in Ukrainian).

Habermas Yu. Moral'noe soznanie i kommunikativnoe dejstvie [Moral consciousness and communication act]. Sankt-Peterburg: Nauka, 2000, 384 p. (in Russian).

Buari F.A. Pablik rilejshnz ili strategiya doveriya [Public relations or confidence stategy]. Moskva: Infra-M, IMIDZh-Kontrakt, 2001, 178 p. (in Russian).

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Економіка та управління проектами