Archive of Published Issues: 2014
- № 1 (2014)
- № 2 (2014)
- № 3 (2014)
- № 4 (2014)
- № 5 (2014)
- № 6 (2014)
- № 7 (2014)
- № 8 (2014)
- № 9 (2014)
- № 10 (2014)
- № 11 (2014)
- № 12 (2014)
Front Matter
Front Matter associated with this Archival Unit includes:
Metadata
Metadata associated with this Archival Unit includes:
Journal URL | http://visnyk.pgasa.dp.ua/ |
Title | Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури |
Publisher | SHEE “Prydniprovs’ka State Academy of Civil Engineering and Architecture” |
Description | <meta name="description" content="“Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури фахове наукове періодичне видання з питань будівництва та архітектури"> |
ISSN | 2312-2676 |
Language(s) | English (en_US) Русский (ru_RU) Українська (uk_UA) |
Publisher Email | mitomdnipro1997@gmail.com |
Copyright | Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами: Автори залишають за собою право на авторство роботи та передають журналу право першої публікації на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, яка дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі. Автори мають право самостійно укладати додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження наукової роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі. Політика журналу передбачає можливість розміщення авторами рукопису в мережі Інтернет (наприклад, у електронних сховищах інформації або на веб-сайтах), оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access). Договір про передачу авторського права
|
LOCKSS system has permission to collect, preserve, and serve this Archival Unit.
Open Journal Systems was developed by the Public Knowledge Project.